Novinky skladem! Objevte nejnovější sortiment ze světa korejské skincare a dopřejte své pleti prémiovou péči.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

  1. Úvodní ustanovení
  • Společnost Primal Solutions s.r.o., IČO: 22523405, sídlem Evropská 442/199, Liboc, 161 00 Praha 6, zapsaná zapsané u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 417847, tel. +420 226 633 297, e-mail: info@primalcosmetics.cz (dále jen „prodávající“) vydává Všeobecné obchodní podmínky ke smlouvám týkajících se dodávek zboží (dále jen „obchodní podmínky“) v souladu s ustanoveními § 1751 až 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“).
  • Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti ze smluv při prodeji zejména kosmetických produktů (dále jen „zboží“) prostřednictvím internetového obchodu http://www.primalcosmetics.cz (dále jen „smlouva“) mezi prodávajícím jako podnikatelem na straně jedné a kupujícím na straně druhé (dále jen „kupující“), ve kterých je na tyto obchodní podmínky odkázáno (ať již v nabídce nebo samotné smlouvě) nebo s jejichž zněním se kupující před podpisem této smlouvy seznámí, což stvrdí před odeslání objednávky. Kupující je povinen se se zněním obchodních podmínek před podpisem smlouvy seznámit. Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro všechny smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím.
  • Tyto obchodní podmínky se vztahují na prodej zboží v České republice a na Slovensku.
  • Nedílnou součástí obchodních podmínek je příloha č. 1 obsahující Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy a příloha č. 2 obsahující Reklamační formulář.

 

  1. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
  • Kupní smlouvu je možné uzavřít na dálku prostřednictvím e-shopu http://www.primalcosmetics.cz (dále jen „e-shop“).
  • Kupní smlouva je uzavřena odesláním objednávky kupujícím a jejím potvrzením prodávajícím.
  • Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě zjevné chyby v ceně nebo nedostupnosti zboží.

 

  1. Platební podmínky
  • Kupující může objednávku uhradit:
  • Platební kartou online
  • Převodem na bankovní účet
  • Pomocí Apple Pay
  • Pomocí Google Pay
  • Dobírkou (s příplatkem ve výši 25 Kč)
  • Vlastnické právo ke zboží nabývá kupující teprve úplným zaplacením ceny za zboží.
  • Ceny na e-shopu jsou konečné, nejsme plátci DPH. Ceny jsou uváděny v Kč a je nutné je v této měně hradit, není-li dohodnuto jinak.

 

  1. Dodací podmínky
  • Zboží je dodáváno prostřednictvím následujících dopravních služeb:

 

Druh dopravy/převzetí

Cena

Balíkovna na odběrné místo

75 Kč

Zásilkovna na odběrné místo

89 Kč

 

  • Zboží je obvykle dodáno během 2–3 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
  • Nebezpečí škody na zboží, respektive riziko a tím i odpovědnost za ztrátu nebo poškození zboží přechází z prodávajícího na kupujícího dnem předání zboží prvnímu dopravci.
  • Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat neporušenost obalu a v případě poškození reklamovat zásilku u přepravce.

 

  1. Odstoupení od smlouvy
  • Kupující, který je spotřebitelem, má dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
  • Chce-li kupující využít tohoto práva, je nezbytné, aby prodávajícímu v uvedené lhůtě oznámil svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Oznámení může kupující učinit na e-mail prodávajícího: info@primalcosmetics.cz nebo prostřednictvím vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který tvoří přílohu č. 1 těchto obchodních podmínek.
  • Produkty lze vrátit pouze v neotevřeném a nepoužitém stavu. Prodávající upozorňuje, že kupující podle zákona odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Dále, že kupující není oprávněn odstoupit od smlouvy u zboží vyrobeného podle speciálních požadavků nebo zboží přizpůsobeného osobním potřebám (např. v případě gravírovaného obalu) a u zboží, které bylo vyňato z uzavřeného obalu, a které není možné vrátit z hygienických důvodů (např. při otevření kosmetických přípravků a jiného zboží, které přichází do přímého styku s pokožkou).
  • Zboží je nutné bez zbytečného odkladu po oznámení odstoupení od smlouvy, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení, zaslat na adresu: Evropská 442/199 Praha 6 Liboc 161 00.
  • Náklady na vrácení zboží nese kupující.
  • Prodávající vrátí kupní cenu do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

 

  1. Práva z vadného plnění (reklamace)
  • Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady, a že v době kdy kupující zboží převzal:
  • (I.) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné;
  • (II.) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;
  • (III.) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;
  • (IV.) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo jakosti;
  • (V.) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  • Právo kupujícího, který je spotřebitelem, z vadného plnění zakládá vada, kterou má zboží při převzetí kupujícím. Projeví-li se vada v průběhu dvou let od převzetí, má se v případě, že je kupující spotřebitel, za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
  • Za vadné se považuje zejména zboží, které nemá obvyklé či prezentované vlastnosti, neslouží svému účelu, neodpovídá požadavkům právních předpisů či nebylo dodáno ve sjednaném množství. Prodávající upozorňuje, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Obrázky zboží v internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).
  • Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující, který je spotřebitelem, právo:
  • (I.) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • (II.) na odstranění vady opravou věci;
  • (III.) na přiměřenou slevu z kupní ceny;
  • (IV.) na odstoupení od smlouvy.
  • U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující, který je spotřebitelem, nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující, který je spotřebitelem, uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
  • Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
  • Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po uplatnění práva z vadného plnění. Provedenou volbu nemůže kupující měnit bez souhlasu prodávajícího.
  • Uplatnění práva z vadného plnění musí být oznámeno prodávajícímu bez zbytečného odkladu po zjištění vady zboží prostřednictvím reklamačního formuláře, který tvoří přílohu č. 2 těchto obchodních podmínek.
  • Reklamované zboží je nutné zaslat na adresu Evropská 442/199 společně s vyplněným reklamačním formulářem.
  • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí kupující. Při uznání vady zboží hradí náklady spojené s doručením prodávající.
  • Reklamace, respektive uplatnění práva z vadného plnění bude vyřízeno do 30 dní od doručení vadného zboží společně s řádně vyplněným reklamačním formulářem. O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí bude prodávající kupujícího informovat prostřednictvím e-mailové adresy.

 

  1. Ochrana osobních údajů
  • Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu s platnými právními předpisy a poučením o ochraně osobních údajů dostupným na adrese https://www.primalcosmetics.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.
  • Osobní údaje nebudou poskytnuty třetím stranám, s výjimkou nutnosti zpracování objednávky (např. dopravce).

 

  1. Mimosoudní řešení sporů
  • Kupující, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu dle smlouvy dle § 20d a násl. zákona o ochraně spotřebitele.
  • Věcně příslušným subjektem k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů souvisejících se smlouvou je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, webová adresa coi.cz, případně www.coi.cz/informace-o-adr. V případě smlouvy uzavřené elektronickými prostředky máte možnost využít online platformu EU pro řešení spotřebitelských sporů dostupnou na webové adrese https://webgate.ec.europa.eu/odr.
  • Způsob a podmínky mimosoudního řešení spotřebitelského sporu stanoví zákon o ochraně spotřebitele (§ 20d a násl. a § 20n a násl. zákona o ochraně spotřebitele) a jsou blíže upřesněny na webových stránkách ČOI, které jsou uvedeny výše.
  • Česká obchodní inspekce je zároveň orgánem státního dozoru nad ochranou spotřebitele ve smyslu § 23 zákona o ochraně spotřebitele, v platném znění, na který se můžete obrátit s případnou stížností.
  • Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce.

 

  1. Závěrečná ustanovení
  • Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 10.2.2025.
  • Prodávající si vyhrazuje právo podmínky kdykoli změnit, přičemž změny vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění.
  • V případě nespokojenosti s fungováním e-shopu při uzavírání kupní smlouvy, odstoupení od smlouvy nebo vyřizování reklamace, může kupující podat stížnost, a to elektronickou poštou na adresu info@primalcosmetics.cz.
  • Všechny ceny výrobků a služeb jsou konečné, nejsme plátci DPH.

 

Příloha č. 1 - Odstoupení od smlouvy

Příloha č. 2 - Reklamační formulář

 

Nejsme plátci DPH. Ceny jsou konečné.